Postari populare

Moscheea Jumeirah Moscheea Jumeirah este construita in stilul arhitectural din perioada fatimida - este permisa vizitarea turistica . Moscheea Jumairah a fost multa vreme simbolul orasului Dubai,pana cand a fost inlocuita de Marea Moschee cu un minaret de 70 m inaltime...

Read more

An image in a post Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam...

Read more

Home Purchase Loan We all dream to own a home, at some point in our lives. In fact, this is a major driving force or one of the goals we have ahead while working day and night and saving a good share of the earnings every...

Read more

Cauta in site

Portul traditional

Portul traditional

Localnicii sunt foarte mandri de traditiile si obiceiurile lor,iar religia constituie fundamentul vietii sociale de cel putin 5 ori pe zi ai sa auzi,in orice parte a Dubaiului te-ai afla,chemarea la rugaciune). Nativii Dubaiului se diferentiaza prin vesmintele ...

Read more

Cautare in acest blog

marți, 13 decembrie 2011

A "Thank you " note


Dragii mei cititori si fani,
am cateva cuvinte sa va impartasesc. In ultimele 3 luni nu am fost atat de activa pe cat v-ati fi dorit, dar sper curand sa imi pot relua activitatea .
Istoria acestui blog sta in felul urmator: 
inca din anul 2007 am inceput cu forumul http://dubai.myforum.ro/ ,care la acea ora era singurul site din Romania care punea la dispozitia cetatenilor romani aspecte din viata si cultura emirateza, dar probabil din cauza lipsei de implicare acel forum nu a fost un succes. Iata ca apoi dupa doi ani in 2009, m-am hotarat a deschide acest blog in care sa ma implic cu intu totul si sa pun inima in ceea ce fac pentru mine si pentru voi, dragii mei cititori !
Unele dintre postarile mele poate nu au atins asteptarile cititorilor mei, dar per total am obtinut fanii la care niciodata nu as fi visat ...
Va sunt recunoscatoare pentru mesajele pe care le primesc de la voi, pentru cuvintele frumoase, pentru suportul si pentru interesul pe care il arati fata de postarile mele.
Va multumesc pentru ca zilnic imi rasfoiti blogul , va multumesc pentru comentariile lasate si pentru acele cateva minutele din timpul vostru pretios pe care mi le acordati exclusiv mie . 
Sper ca vizita voastra si fie una cat mai lunga si sa reveniti cu mare drag pe 
" meleagurile orientale " 


شكرا لكم جميعا   

1 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari!Este un blog reusit si complex, cu informatii variate din viata si istoria lumii arabe.Eu sunt o pasionata a lumii arabe si a istoriei si traditiilor acestei civilizatii.Pentru mine, blogul tau este o sursa de informare foarte buna, el este salvat la favorite , iar cand am timp il vizitez cu mare drag si curiozitate.
Multumesc pentru aceasta posibilitate de a afla lucruri interesante despre lumea araba.
Mult succes si sanatate, pentru a ne incanta si pe viitor cu subiecte noi!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin